اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

مقاومت مسئولان در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: امروز در همه عرصه‌ها مشکلاتی وجود دارد از جمله جنگ تمام عیار تحریم‌های دشمن، اما با وجود همه این مشکلات کسانی که در عرصه خدمات هستند، باید با تمام توان مقاومت کرده و به مردم خدمت کنند.

مقاومت مسئولان در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: این کمیته نهاد مقدسی از الطاف الهی است که به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد و در بهترین زمان این نظام رقم خورد.

وی افزود: با وجود هجمه‌های سنگین دشمن بر کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در دهه چهارم خروجی این نهاد خدمات بسیار ارزشمندی بوده است که امیدواریم این مسیر تا رسیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ادامه پیدا ‌کند.

غنچه‌پور با بیان اینکه منصب‌ها امانت و فرصتی برای خدمت هستند و رفتن نیز اصلی تفکیک‌ناپذیر از اصول زندگی است، تصریح کرد: باید از این فرصت‌ها برای خدمت به مردم نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار جیرفت گفت: امروز در همه عرصه‌ها مشکلاتی وجود دارد از جمله جنگ تمام عیار تحریم‌های دشمن، اما با وجود همه این مشکلات کسانی که در عرصه خدمات هستند، باید با تمام توان مقاومت کرده و به مردم خدمت کنند.

وی محرومان و مستضعفان جامعه را ولی‌نعمتان مسئولان دانست و ابراز داشت: وظیفه ما این است تا در خدمت مردم بوده و تلاش کنیم تا با کارنامه درخشان این پست را به نفر بعد بسپاریم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: امدادگران این نهاد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز به فضل الهی خدمات شایانی به جامعه ارائه کرده‌اند.

فرج‌الله عارفی با بیان اینکه باید دلجویی از دردمندان را شعار و عمل خود قرار دهیم تا به موفقیت دست یابیم، افزود: ما حافظ آبروی فقرا و مستمندان هستیم و باید تمام تلاش خود را برای زندگی عزتمند آنان انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه عزت در پست و مقام نیست، اذعان داشت: این‌ منصب‌ها امانتی نزد مسئولان است که باید از آن در راستای خدمت به مردم خالصانه و صادقانه استفاده کنند.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت اسماعیل امیری به عنوان مدیر جدید این کمیته معرفی و از خدمات مسعود عادلی تقدیر شد.

انتهای پیام/80002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول