اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد عنوان کرد

اقتصاد ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد/جوسازی بدخواهان داخلی علیه اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از جوسازی بدخواهان داخلی علیه اقتصاد کشور همنوا با دشمنان بیرونی خبر داد و گفت: اقتصاد ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

اقتصاد ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد/جوسازی بدخواهان داخلی علیه اقتصاد مقاومتی

محمد الفونه در حاشیه برگزاری نشست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس بسیار مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت کهگیلویه و بویراحمد است.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: در آموزه‌های دینی ما مبانی وجود دارد که برای هر کاری باید قوانین مورد توجه باشد و در آیات و احادیث زیادی وجود دارد که در حدیثی آمده «الکاسب حبیب‌الله» اگر کار اقتصادی و مالی انجام می‌دهیم باید اهل زکات و انفاق باشیم.

الفونه ابراز داشت: باید چیزی را مطالعه کنیم که در آن تلاش و فعالیتی داریم کسی که تلاش برای کار می‌کند خداوند به او رزق و روزی خواهد داد و نوع‌دوستی و انصاف جزو مبانی است که باید بازاریان به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد:‌ بی‌توجهی‌ زیادی در بازار وجود دارد که در اصل حرمت خانه را صاحب‌خانه باید نگه دارد، باید پرسید آیا بازاریان به حقوق مردم کاملا توجه می‌کنند و به علت چنین بی‌توجهی است که دولت باید دست به کار شده و خود به عرصه وارد شود.

فرماندار بویراحمد ابراز داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید مشکلات و عوامل را آسیب شناسی کند تا نیمی از مشکلات مردم در تحریم‌ها و تورم‌های کنونی کاسته شود.

این مسئول، اقتصاد ایران را بزرگ عنوان کرد و گفت: این اقتصاد طوری نیست که با تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز دچار خلل یا آسیبی شود که مردم و مسئولان نیز باید با توجه به فرامین رهبری کاری کنند که در آینده نزدیک از معضل کنونی رهایی یابیم.

وی تورم و تحریم‌های کنونی را فرصت طلایی برشمرد و گفت:‌ با سرمایه‌گذاری‌های زیادی که در ایران وجود دارد تمام نیازهای غذایی را می‌توان برطرف کرد و نیازی به واردات در بسیاری از بخش‌ها نیست.

الفونه گفت: جوسازی‌های داخلی و نامناسب باعث نگرانی‌های زیادی برای مردم شده است با این وجود باید گفت شرایط بسیار عادی است و در افقی روشن به راحتی از این تحریم‌ها عبور می‌کنیم.

مقام ارشد اجرایی بویراحمد خاطر نشان کرد: با وجود اینکه برنامه‌ها‌ی مضاعف برای انتقال صنوف آلاینده از سطح شهر به خارج از شهر صورت گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اجرایی شود تا از میزان مشکلات، عوارضات بهداشتی و روانی، ترافیک و ... کاسته شود.

الفونه تعامل روسای اصناف و نهادها با ادارات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در تمام زمینه‌ها این تعامل به صورت همیشگی و پابرجا باشد.

انتهای‌ پیام/2571/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول