اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

رشد اقتصادی با برداشتن موازی‌کاری پدید می‌آید

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تشکل‌ها می‌توانند در روند بهتر فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی موثر باشند و اگر موازی‌کاری‌ها برداشته شود رشد اقتصادی پدید می‌آید.

رشد اقتصادی با برداشتن موازی‌کاری پدید می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد امین توکل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسالی اتاق‌های صنعت، معدن و تجارت همراه با مسئولان استان اصفهان و ارشد کشوری و جمعی از صنعتگران با اشاره به این مطلب که تعاملات با تشکل‌های خصوصی و غیر دولتی می‌تواند در پیشبرد اهداف صنعتگران و تولیدکنندگان موثر باشد، اظهار کرد: حضور تشکل‌های خصوصی در بخش صنعت و تولید می‌تواند گام‌های موثری را برای رشد اقتصاد بردارد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات و مسائلی که در بین صنعتگران ایران وجود دارد سعی کرده‌ایم تا مشکلات در این بخش را به سه محور اساسی تقسیم کرده و طبق آن سه کارگروه تشکیل داده‌ایم تا در دو روز برگزاری این نشست با استفاده از نظرات و پیشنهادها در اقمار مختلف درصدد حل مشکلات برآییم.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان این مطلب که حضور مردم در بخش رشد و توسعه می‌تواند به مراتب تبعات مثبتی به همراه داشته باشد، افزود: اعتقاد صنعتگران بر این است که جدایی از خدا، کتاب و شرع مردم می‌توانند با حضور خود در صحنه تبعات مثبتی به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای ارتقای جایگاه خود در بخش اقتصادی باید همگرا شویم و از موازی‌کاری و تقابل‌های منفی دست برداریم و اگر در آینده همسو و هم پیمان حرکت کنیم می‌توانیم در بسیاری از مبادی اقتصادی پیشرو باشیم.

انتهای پیام/63001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول