اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خانواده شهدا و ایثارگران در اجرای اقتصاد مقاومتی اولویت‌ دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی توسط مردم گفت: اولویت‌دا‌رترین بخش جامعه، خانواده شهدا و ایثارگران در اجرای فرمان ولایت امر هستند.

خانواده شهدا و ایثارگران در اجرای اقتصاد مقاومتی اولویت‌ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در دومین جلسه شورای مشورتی فرماندار در امور ایثارگران با اشاره به اینکه به این جلسه مشورتی نباید به عنوان جایگاه تعریفی بنیاد شهید نگاه شود، افزود: فعالان این شورا باید توجه کنند که شورا به عنوان بازویی توانمند یاریگر بنیاد شهید عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه  باید برای کاهش مشکلات و مسائل کلان‌نگر ورود کنید، اظهار داشت: شورا در نشست ماهیانه خود ضمن واکاوی و شناسایی موارد مختص به این حوزه راهکاری منطقی و قابل اجرا ارائه دهد.

فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: یک کار مهم و اساسی را در نظر بگیرید و در راستای خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران حرکتی منسجم و کاربردی را انجام دهید تا در بنیاد شهید تحول ایجاد کند.

وی افزود: یکی از نیازهای اصلی این جلسه را نشست با رئیس بنیاد شهید شهرستان می‌دانم  نه به عنوان عضو این جلسه بلکه به عنوان مسئول پاسخگویی همین مصادیق بیان شده، از سوی اعضای شورا مشورتی باید ماهیانه یک جلسه در همین خصوص داشته باشد.

رضانیا با اشاره به این که با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده، باید بر اساس واقعیت‌ها عمل کنید، تصریح کرد: با تعامل و هم‌اندیشی دو سویه شورای مشورتی با بنیاد شهید برای تحقق اهداف مشخص شده، بسیاری از برنامه‌های هدف‌گذاری شده منتج به نتیجه خواهد شد.

وی تدوین و برنامه‌ریزی درست را لازمه حرکت رو به رشد و تاثیرگذار بر عملکرد شورا دانست و اذعان کرد: مسائل شناسایی شده با اولویت‌بندی، کارشناسانه و با نگرش مثبت‌اندیشی نسبت یکدیگر، پیگیری و انجام شود.

فرماندار تویسرکان خانواده شهدا و ایثارگران را پیروان اصلی خط ولایت خواند و تأکید کرد: شورای مشورتی ایثارگران اشاعه و گسترش روشمند شعار اقتصاد مقاومتی در پیکره خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اهداف کلیدی خود قرار دهد.

وی همت و تلاش مضاعف را برای محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یک امر واجب و ضروری خواند و تصریح کرد: در موقعیت تشدید تحریم استکبار بر ایران اسلامی نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی تولید داخلی در همه عرصه‌های اجتماع بهترین راهکار است. 

رضانیا با اشاره به سخن رهبری که مردم برای اجرای شدن اقتصاد مقاومتی باید ورود کنند، گفت: اولویت‌دار‌ترین بخش مردم، خانواده شهدا و ایثارگران در اجرای فرمان ولایت هستند.

  فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: شورای مشورتی ایثارگران باید در راستای القا و اطلاع‌رسانی نگاه و فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی با خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان برای نجات کشور و اجرای فرمان ولایت گام بردارد.

انتهای پیام/89010/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول