اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کیار:

اقتصاد مقاومتی دشمن شکن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت: اقتصاد مقاومتی دشمن شکن است و مردم بصیر ایران اسلامی، بارها با اقدام به موقع خود دشمنان را شکست داده‌اند.

اقتصاد مقاومتی دشمن شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هوشنگ جمشیدی بعدازظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی در کیار با اشاره به ترفندهای استکبار جهانی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی دشمن شکن است و مردم بصیر ایران اسلامی، بارها با اقدام به موقع خود دشمنان را شکست داده‌اند.

وی با تشریح موضوع اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: شیوه‎های اصلاح الگوی مصرف و مردمی کردن اقتصاد، فرهنگ جهاد و تلاش و تبیین جهاد اقتصادی از راهکارهای خنثی‌سازی ترفندهای دشمن در جنگ اقتصادی است.

جمشیدی با اشاره به ضرورت و اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: در شرایط کنونی و در حالی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب  با تصویب تحریم‌های وحشیانه، یک جنگ اقتصادی ظالمانه را بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرده، بر یکایک ما مسئولان و برنامه‌ریزان فرض است تا با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای مقابله با این توطئه‌ها و تحقق اهداف تدوین شده برای اقتصاد مقاومتی بکوشیم و برنامه ریزی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کیار صرفه‌جویی در هزینه‌های غیر ضروری و خریدهای اضافی را از مهم‌ترین مصداق‌های تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، یک واقعیت اقتصادی است که شاخص‌‌‌های آن ریشه درعمل دارد، نه حرف.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد اسلامی است، ادامه داد: مبنای اقتصاد مقاومتی باید مبتنی بر اقتصاد اسلامی باشد تا بتوان علاوه بر در امان ماندن از بحران‌‌‌های اقتصاد سرمایه‌‌‌داری از ظرفیت‌‌‌های اقتصاد اسلامی نیز بهره‌ کافی برد و تحت تأثیر تغییرات فرهنگی‌ـ‌اجتماعی ناشی از اقتصاد سرمایه‌‌‌داری قرار نگرفت.

جمشیدی اقتصاد مقاومتی را راه‌حل تحریم اقتصادی برشمرد و متذکر شد: اقتصاد مقاومتی را نمی‌‌‌توان صرفاً مقاومت اقتصادی دانست، بلکه ایجاد امنیت و ثبات در اقتصاد و عدم تزلزل در برابر شوک‌‌‌های خارجی اقتصادی یا همان استقلال اقتصادی از شاخصه‌‌‌های بارز اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول