اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی پوشش مناسب عزاداری‌های مردم زنجان

استاندار زنجان از تلاش صدا و سیما تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان در پی پوشش مناسب عزاداری‌های حسینی از تلاش صدا و سیما در پوشش مناسب عزاداری مردم تقدیر کرد.

استاندار زنجان از تلاش صدا و سیما تقدیر کرد

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان با قدردانی از صدا و سیما برای پوشش مناسب برنامه‌های عزاداری محرم در استان زنجان اظهار کرد: چند روز مانده به محرم در سفر رئیس سازمان صدا و سیما به زنجان به مناسبت افتتاح طرح‌های صدا و سیما به وی اعلام کردم که عظمت و شکوه این حماسه را صدا و سیمای استانی و ملی به خوبی به تصویر می‌کشند و به جهانیان مخابره می‌کنند.

وی افزود: اگر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی مطرح شد و این همه نگاه‌ها در داخل و خارج کشور به مراسم عزاداری زنجان خیره شده به دلیل انعکاس و پوشش جامع و کامل صدا و سیما است.

استاندار زنجان یادآور شد: اگر این انعکاس نبود عظمت و بزرگی عشق و علاقه مردم به امام حسین(ع) به خوبی نمایش داده نمی‌شد.

وی یادآور شد: امسال هم مانند سال‌های قبل گروه‌ها و واحدهای مختلف خبری و تصویربرداری به زنجان آمدند تا اجتماع بزرگ حسینیه و زینبیه را در نماها و تصاویر زیبا منعکس دهند.

رئوفی‌نژاد در پایان از رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان به دلیل انعکاس خوب و مناسب عزاداری‌ها که از چندین شبکه ملی و بین‌المللی پخش شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول