اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف زنجان:

انعکاس عزاداری‌های حسینیان زنجان ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در کنار شور و ارادات فراوان و خروشان مردم ولایتمدار استان به سالار شهیدان، حضور رسانه محلی صدا و سیما قابل توجه است.

انعکاس عزاداری‌های حسینیان زنجان ستودنی است

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارادت عشق مردم استان زنجان به اباعبدالله الحسین(ع) و نام گرفتن زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی ناشی از علاقه خالص مردم استان به سالار شهیدان است.

وی افزود: عشق و علاقه خالص مردم استان به سالار شهیدان نشات گرفته از ارادت پاک و خالصانه مردم هوشمند، ولایت‌مدار استان و در کنار آن تلاش و همکاری همه دستگاههای دولتی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان حضور پرشور مردم در 8 محرم در دسته حسینیه اعظم برای قهرمان اول کربلا اباعبدالله الحسین(ع) و برای قهرمان دوم کربلا در روز 11 محرم در مراسم عزاداری و دسته زینبیه اعظم را شاهدی بر این مدعا برشمرد و گفت: در کنار این شور و ارادت فراوان و خروشان مردم ولایتمدار استان حضور رسانه محلی صدا و سیما قابل توجه است.

وی گفت: مجموعه تلاش‌های صدا و سیما دو ماه قبل از ماه محرم تا آخر ماه صفر و تلاش‌های کارکنان و مدیران این رسانه به صورت شبانه‌روزی و انعکاس ارادت شور و شعور مردم در مراسم و دستجات عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم از 14 شبکه داخلی و بین‌المللی و انعکاس زیبای این دو رویداد عظیم قابل ستودنی است.

وی در پایان از تلاش رسانه‌های استان در انعکاس عزاداری‌های مردم تقدیر کرد و از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول