اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری حسینی با حضور هیئت‌های ورزشی خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: هیئت‌های ورزشی خرمشهر به صورت خودجوش مراسم عزاداری حسینی را برگزار می‌کند.

برگزاری مراسم عزاداری حسینی با حضور هیئت‌های ورزشی خرمشهر

خداداد طاهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خرمشهر اظهار کرد: برای نخستین بار هیئت‌های ورزشی خرمشهر به صورت خودجوش مراسم عزاداری حسینی را به مدت سه شب در خرمشهر اجرا می‌کنند.

وی افزود: هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و پیشکسوتان خرمشهری با حضور در ورزشگاه جهان‌آرا و در خانه ژیمناستیک مراسم نوحه خوانی و سینه زنی را از شب گذشته آغاز کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر با اشاره به این برنامه گفت: این برنامه برای نخستین بار در خرمشهر اجرا شده و ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان به صورت خودجوش با اجرای مراسم سینه زنی و سنج‌دمام به تبیین هرچه بیشتر فرهنگ عاشورایی در بین خود پرداختند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: پیشکسوتان ورزشی خرمشهر در کنار ورزشکاران جوان با تبیین فرهنگ عاشورایی و حسینی سعی در تقویت روح پهلوانی در بین خود دارند.

طاهرزاده در پایان گفت: جوانان و نوجوانان هیئت‌های مختلف ورزشی خرمشهر با اجرای مراسمات عاشورایی آقا عبدالله الحسین(ع) سعی در تربیت جسم در کنار تقویت روح و معنویت دارند.

انتهای پیام/72002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول