اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان عنوان کرد

پخش 600 دقیقه عزاداری مردم کرمان از سیما

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: در دهه اول محرم سال جاری 600 دقیقه عزاداری مردم کرمان از سیمای مرکز استان کرمان پخش شد.

پخش 600 دقیقه عزاداری مردم کرمان از سیما

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سال جاری نیز مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در بم به صورت متمرکز و با شور و شکوهی مثال‌زدنی برگزار شد و از 18 شبکه ملی و برون مرزی انعکاس یافت.

وی ابراز داشت: خرید تجهیزات از جمله میکروفن‌های با‌کیفیت برای صدابرداری مطلوب مراسم، هماهنگی با شرکت مخابرات‌، اداره کل ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای و فرمانداری بم برای ایجاد ارتباط دو فیبر‌نوری و نصب تجهیزات فنی مسیر ابتدا و انتهای فیبر ‌از جمله اقدامات فنی صدا و سیمای مرکز کرمان برای انعکاس شایسته عزاداری مردم بم است.

موسوی افزود: مجموعه این تلاش‌ها علاوه بر اینکه موجبات قدردانی مردم و مسئولان استان کرمان را فراهم آورده‌، قدردانی رئیس سازمان صدا و سیما را نیز به دنبال داشت.‌

وی گفت: با استفاده از تجهیزات موجود مرکز و فیبرنوری امکان ارتباط زنده با حسینیه ثارالله کرمان در روز عاشورا نیز میسر‌ و تصاویر عزاداری مردم کرمان نیز همزمان با بم از شبکه‌های سراسری و استانی پخش شد.

موسوی پخش زنده بیش از 300 دقیقه عزاداری مردم کرمان و رفسنجان، 100 دقیقه عزاداری 6 هزار نفر دانش‌آموز کرمانی در مصلای کرمان از شبکه‌های شما، یک، دو و سه سیما و شبکه استانی، ضبط و پخش 190 دقیقه عزاداری دانش‌آموزان بردسیر، جیرفت و زرند، دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارکنان کادر و وظیفه پادگان 05 ارتش کرمان از جمله اقدامات صدا و سیمای مرکز کرمان در محرم سال جاری است.

وی ابراز داشت: ضبط و پخش 195دقیقه عزاداری مردم سیرجان، زید‌آباد‌، کوهبنان، زرند، چترود و سرآسیاب‌، تهیه 10 مستند عاشورایی‌، تهیه و پخش 3 هزار و 651 دقیقه برنامه با موضوع محرم در 12 عنوان برنامه از شبکه استانی صدای مرکز کرمان و انعکاس عزاداری‌های مردم استان کرمان از بخش‌های مختلف خبری در قالب 194 خبر تلویزیونی و 14 خبر رادیویی جمعا به مدت 128 دقیقه ‌بخشی از مهم‌ترین اقدامات رسانه استانی در دهه نخست محرم‌الحرام ‌سال جاری است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول