اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

هیئات مذهبی به دستورالعمل‏های عزاداری توجه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمسار تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‏های ابلاغی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه عزاداری‏ها برای هیئات مذهبی ضروری است.

هیئات مذهبی به دستورالعمل‏های عزاداری توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد در گردهمایی مسئولان و اعضای هیئت امنای هیئات مذهبی که با عنوان «پرچم‏داران بصیرت» در هیئت صاحب‏الزمان ساروزن شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: هیئات مذهبی باید دستورالعمل‏های ابلاغی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی را در تمام مراسم به خصوص مراسم محرم و عزاداری‏ها رعایت کنند.

وی افزود: وظیفه روحانیان و مسئولان هیئات، توجه به اهمیت بصیرت و آشنا کردن عموم مردم به دلائل وقوع نهضت عاشورا و تبیین فلسفه آن است.

امام جمعه گرمسار از روحانیان خواست تا در این مراسم نکاتی مانند ممنوعیت قمه‏زنی، تبلیغات سوء دشمن، شبهه‏افکنی‏های دشمن، رعایت مسائل شرعی، برپایی نمازهای جماعت را برای مردم تبیین کرده و به رعایت این نکات در هیئت خود اهتمام ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار نیز در این همایش با ارائه تذکرات لازم در خصوص تکمیل و تحویل فرم‏های ویژه هیئات مذهبی برای درج در پرونده الکترونیکی و صدور مجوز فعالیت برای آنان، خواستار رعایت قوانین در هیئت‏های دینی و مذهبی شد.

حجت‏الاسلام محسن محمدیان همچنین به انتخابات شورای هیئات مذهبی در اواخر سال‏جاری اشاره و تصریح کرد: برابر دستورالعمل‏های ابلاغی کسانی که در دوره‏های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی شرکت کنند، مجوز شرکت در انتخابات را خواهند یافت.

وی با یادآوری تشکیل هسته‏های امر به معروف و نهی از منکر ویژه هیئات مذهبی، خواستار اهتمام جدی مسئولان این هیئات به این امر مهم شد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول