اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت

برپایی عزاداری‌های بی‌پیرایه در قم/ تقدیر از عزاداران حسینی

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان قدردانی کردند.

برپایی عزاداری‌های بی‌پیرایه در قم/ تقدیر از عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر فریاد «هیهات منّا الذله» عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران پاکباخته ایشان در گوش زمان پیچید و راز جوشش خون‌های پاکی که پس از قرن‌ها هنوز تازه و گرم است به خوبی معنا شد و همگان را متوجه این واقعیت تاریخی کرد که مسیر سبز مهدوی از خط سرخ عاشورا می‌گذرد و به سرچشمه جوشان غدیر متصل می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تقدیر و تشکر از مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و مبلغان دینی که در فرهنگ‌سازی و ترویج عزاداری‌های بدون آسیب و در شأن اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام مجاهدت می‌کنند، هوشمندی و موقعیت‌شناسی و تلاش‌های مخلصانه هیئات مذهبی و شاعران و مداحان آئینی و خیل عزاداران حسینی را در برپایی مطلوب مراسم عزاداری که سبب رونق عزاداری‌های بی‌پیرایه شده را ارج می‌نهد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: امیدواریم هیئات مذهبی در پرتو عنایات حسینی، همچنان رهنمودهای مقام معظم رهبری و سفارش‌های مراجع عظام تقلید را نصب العین قرار داده تا شاهد جوشش فریاد بلند عاشورائیان در گستره جهان باشیم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول