اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری مراسم عزاداری زینبیه اعظم

مسیر حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان مسیر حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان را اعلام کرد.

مسیر حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان اعلام شد

فرید احدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، محدودیت‌های خاص ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت این دسته از ساعت 13.30 دقیقه ظهر آغاز می‌شود، افزود: دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان از مقابل مسجد زینبیه اعظم حرکت کرده و پس از عبور از مسیر امیرکبیر تا امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت می‌کند.

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان از جمع‌آوری نذورات این مسجد توسط شش اکیپ خواهر به صورت دو نفره در طول مسیر حرکت دسته عزاداری خبر داد و افزود: 32 اکیپ دو نفره نیز به صورت سیار نسبت به جمع‌آوری نذورات عزاداران اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه 25 اکیپ ثابت نیز نسبت به جمع‌آوری نذورات مردم اقدام می‌کنند، افزود: در هر کدام از این اکیپ‌ها سه نفر حضور دارد.

احدیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه *733#  تصریح کرد: هموطنان از هر نقطه کشور می‌توانند از طریق تلفن همراه خود نذورات خود را به صندوق این مسجد ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه امکان ارسال نذورات را به صورت تلفنی فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ هموطنان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به ارسال نذورات خود اقدام کنند.

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان از پوشش خبری و تصویری این مراسم توسط خبرنگاران و عکاسان خبر داد و افزود: ‌این مراسم به صورت ویژه از شبکه‌های یک، دو، سه، جام جم، شبکه اشراق و سحر دو پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول