اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتم شهدای کربلا

دسته عزاداری بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اصناف استان زنجان گفت: همزمان با هفتم شهدای کربلا، دسته عزاداری بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود.

دسته عزاداری بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفتم شهدای کربلا و امام حسین(ع)، مراسم عزاداری بسیج اصناف استان زنجان برای نخستین بار به صورت حرکت دسته عزاداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت دسته عزاداری بسیج اصناف استان زنجان از ساعت 9 صبح روز جمعه از مسجد جامع زنجان آغاز می‌شود، افزود: قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف است.

مسئول بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تجمع اصناف استان در مسجد جامع شهر زنجان خاطرنشان کرد: پس از قرائت زیارت عاشورا حرکت دسته عزاداری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اصناف و بازاریان در این مراسم شرکت می‌کنند، یادآور شد:‌ اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

قربانی از اتمام برنامه عزاداری بسیج اصناف استان در امامزاده سید ابراهیم(ع) خبر داد و گفت: این مراسم با حضور یک‌هزار نفر از بازاریان و اصناف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در نماز دشمن‌شکن جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است، افزود: بازاریان و اصناف پس از برگزاری مراسم عزاداری در نماز جمعه این هفته شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول