اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزشکاران زنجانی موفق به کسب 3 مدال رنگارنگ شدند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در هفته جاری ورزشکاران رشته‎های مختلف استان موفق به کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی آسیایی و جهانی شد‌ند.

ورزشکاران زنجانی موفق به کسب 3 مدال رنگارنگ شدند

ایرج رحمانی ظهر امروز در حاشیه استقبال از قهرمان زنجانی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای نخستین بار در سال‌جاری تیم ملی دوگانه کشور در مسابقات قهرمانی آسیایی حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه زهرا محمدی ورزشکار زنجانی موفق به کسب مدال نقره در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیایی شده است، خاطرنشان کرد: این ورزشکار خوب استان در مسابقات انتخابی کشور طی شهریور‌ماه سال‌جاری موفق به کسب مقام سوم شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه توانمندی زهرا محمدی در اردوی تیم ملی سبب درخشش او در مسابقات قهرمانی آسیایی شده است، اضافه کرد: این ورزشکار افتخار برای استان زنجان کسب کرده است.

وی با اشاره به کسب دو عنوان و مقام توسط ورزشکاران استان زنجان در مسابقات جهانی طی هفته جاری تصریح کرد: این مقام‎ها در رشته‎های تکواندو و کاراته کسب شده است.

انتهای پیام/73006/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول