اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان خبر داد

تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن‌های ورزشی تاکستان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تاکستان گفت: بیش از 10 میلیارد ریال تاکنون برای خرید و تجهیز مجموعه‌های ورزش شهروندی در شهر تاکستان تخصیص یافته است.

تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن‌های ورزشی تاکستان

شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به واگذاری زمین برای احداث سالن ورزشی بانوان به اداره ورزش و جوانان در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: توسعه ورزش‌های همگانی و نهادینه‌سازی امر ورزش در برنامه‌ریزی مسئولان شهری تاکستان قرار دارد.

وی افزود: ساخت دروازه‌ برای مجموعه‌های ورزشی، خرید تجهیزات ورزشی برای روستاهای کمتر توسعه یافته بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در طول پنج سال اخیر هزینه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان با اشاره به ارائه تسهیلات ورزشی و فراهم کردن زمینه ورزش‌ برای کارکنان شهرداری و شورای اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش در ادارات نیز در طول یک سال گذشته به انجام رسیده است، تصریح کرد: هماهنگی و همدلی مسئولان شهری، توجه به خواست شهروندان از سوی مسئولان و متولیان اجرایی سبب توسعه کمی و کیفی در شهر شده و پویایی و رشد را همراه خود دارد.

رحمانی ادامه داد: ترویج فرهنگ‌ صحیح در بین شهروندان به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی‌ از اهمیت ویژه‌ای بهره‌مند بوده که شورا و شهرداری تاکستان در این راستا گام‌های مناسبی را برداشته‌اند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر تاکستان با مجموعه‌ها و نهاد‌های فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ‌های بومی بین شهروندان تصریح کرد: در طول شش ماه نخست سال جاری بیش از 15 میلیون ریال در راستای تهیه و توزیع ویژه‌نامه‌ها و دیگر اقدامات فرهنگی از سوی کمیسیون فرهنگی شهر تاکستان اختصاص یافته است.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 5 میلیون ریال در سال گذشته در راستای حمایت از انجمن‌های علمی فعال در تاکستان به انجمن نجوم بخش مرکزی تاکستان اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول