اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب پنجمین مدال برون مرزی سال 2012

علیزاده پرافتخارترین ورزشکار قم لقب گرفت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت:‌ هادی علیزاده با کسب پنجمین مدال خود از مسابقات برون مرزی یک سال اخیر به عنوان پرافتخارترین ورزشکار قم در عرصه بین‌المللی لقب گرفت.

علیزاده پرافتخارترین ورزشکار قم لقب گرفت

احمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده کشتی فرنگی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشتی فرنگی بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان کسب کرد، مسئولان هیئت و جمعی از مسئولان ورزش استان قم به استقبال این ورزشکار افتخارآفرین رفتند.

وی ادامه داد: موفقیت این جوان آینده‌دار کشتی قم برای مسئولان و مردم قم آنقدر ارزشمند است که در بازگشت تیم ملی کشورمان از رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان، جوانان و علاقمندان بسیاری در استقبال از ‌‌هادی علیزاده پورنیا قهرمان شایسته کشتی فرنگی حضور یافتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان با کسب یک مدال نقره و دو نشان برنز به کار خود پایان داد.

رضایی یادآور شد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان در حالی به کار خود پایان داد که‌‌ علیزاده پورنیا از جوانان بسیار خوب و خوش آتیه کشتی فرنگی قم، در وزن 74 کیلوگرم با کسب نتایج بسیار خوب برابر رقبای مطرح خود در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: علیزاده در این دوره از رقابت‌ها در دور نخست با کشتی‌گیری از روسیه رو به رو شد و به پیروزی رسید، اما در دور دوم با حریفی از کشور قزاقستان به رقابت پرداخت که این کشتی را واگذار کرد و به گروه بازنده‌ها رفت.

وی خاطرنشان کرد: سومین مرحله رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان برای کشتی‌گیر قمی با درخشش وی برابر کشتی‌گیری از بلاروس همراه بود و طی آن علیزاده با عبور از سد این کشتی‌گیر راهی دیدار رده‌بندی شد.

رضایی بیان داشت: نماینده قم در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات برای کسب نشان برنز بار دیگر با حریفی از کشور روسیه مسابقه داد و توانست رقیب خود را شکست دهد و بدین ترتیب بعد از مسابقات بین‌المللی جام آزوماش اوکراین که در خرداد ماه موفق به کسب مدال برنز شده بود، در یک سال اخیر به دومین نشان برنز خود دست یابد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول