اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان خلخال:

سرانه ورزشی خلخال 85.3 سانتی‌متر‌مربع است/ تکمیل 5 پروژه ورزشی در خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال سرانه ورزشی خلخال را در حال حاضر 85.3 سانتی‌متر‌مربع اعلام کرد.

سرانه ورزشی خلخال 85.3 سانتی‌متر‌مربع است/ تکمیل 5 پروژه ورزشی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر میر‌مرسلی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان خلخال که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: این در حالی است که سرانه ورزشی استان اردبیل 64 سانتی‌متر‌مربع است در حالی که سرانه ورزشی موجود در خلخال از سرانه ورزشی کشور و استان به طور میانگین بالاتر می‌باشد.

وی از احداث پروژه‌های جدید ورزشی در خلخال نظیر خوابگاه ورزشکاران، زورخانه و سالن طبقاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی موجود و مورد استفاده 15 باب است که در این زمینه تلاش می‌کنیم تا در مناطق روستایی نیز ورزشکاران بتوانند از فضاهای ورزشی استفاده کنند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال یادآور شد:‌ ما در شهرستان خلخال هشت باب فضای ورزشی و باشگاه خصوصی داریم که در رشته‌های رزمی، بدنسازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بیلیارد و همچنین شنا فعالیت می‌کنند.

میر مرسلی با شاره به اینکه پنج پروژه نیمه تمام ورزشی نیز در حال اجراست، گفت:‌ چمن‌کاری و سکوی تماشاچیان پوریای ولی،‌ سال چند منظوره برندق، شال و لرد به همراه طولش در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول به پروژه‌های روباز افتتاح شده در دهه 80 اشاره کرد و افزود: ما در سال‌های گذشته شاهد احداث میادین فوتبال خاکی با رختکن و سرویس بهداشتی و همچنین فنس‌کشی میادین فوتبال و احداث میدان فوتبال در چندین روستا بودیم به طوری که با این اقدامات سرانه ورزشی روباز این شهرستان به 71 سانتی‌متر رسیده است که در مجموع 67 هزار و 316 متر‌مربع سرانه ورزشی روباز در این شهرستان احداث شده است.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال در پایان سخنان خود سرانه ورزشی سرپوشیده در این شهرستان را نیز 14.3 سانتی‌متر اعلام کرد و بیان داشت: در جنوبی‌ترین نقطه استان 13 هزار و 565 متر‌مربع فضای ورزشی سر‌پوشیده احداث شده است.

انتهای پیام/62003/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول