اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی

ورزشکار زنجانی نائب قهرمان جهان شد

خبرگزاری فارس: تکواندوکار زنجانی در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی در قالب تیم ملی به میدان رفت و به مقام نائب قهرمانی رسید.

ورزشکار زنجانی نائب قهرمان جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی با نائب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها تیم ملی تکواندو کشورمان پس از تیم کره جنوبی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی دست یافت.

در این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان با ترکیب وحید عیسی‌بیگلو از زنجان، یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، روح‌الله طالبی، مسعود حجی‌زواره، فرزاد عبداللهی و جلال خدامی به عنوان نمایندگان کشورمان و فریبرز عسگری به عنوان سر مربی، مهدی بی‌باک مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی و غلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست حضور یافته بود.

در این پیکارها تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود با حساب 25 بر 5 از سد تیم دومینیکن گذشت و تیم روسیه را نیز با حساب 18 بر 15 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در این مرحله تیم کاراته آمریکا به دلیل آسیب‌دیدگی دو تن از تکواندوکاران خود از دیدار با کشورمان انصراف داد و بدین ترتیب ایران با کسب امتیاز کامل این بازی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه‌نهایی تکواندوکاران کشورمان با حساب 19 بر 18 از سد تیم چین گذشته و به فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی راه یافت.

در مرحله فینال نیز تیم ملی تکواندوی کشورمان با واگذاری نتیجه به کره جنوبی رقیب سنتی و همیشگی خود به عنوان نائب قهرمانی جهان دست یافت.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول