اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

فعالیت 180 باشگاه خصوصی در ساری / سازماندهی 20 هزار ورزشکار در ساری

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان ساری از فعالیت 180 باشگاه خصوصی در شهرستان ساری خبر داد.

فعالیت 180 باشگاه خصوصی در ساری /  سازماندهی 20 هزار ورزشکار در ساری

مهدی معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در 180 باشگاه موجود در مرکز استان ورزشکاران علاقمند به ورزش در بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی توپی و غیرتوپی فعالیت ورزشی دارند.

وی افزود: در کنار 180 باشگاه خصوصی، 32 باشگاه دولتی نیز در ساری مشغول فعالیت ورزشی هستند.

معافی در ادامه از سازماندهی بیش از 20 هزار ورزشکار زن و مرد در ساری خبر داد و تصریح کرد: ورزشکاران ساروی در 8 ماه گذشته در سال 91 موفق به افتخارات ورزشی در رقابت‌های برون‌مرزی و درون‌مرزی شدند.

معاون اداره ورزش و جوانان ساری مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری را نظارت و سازماندهی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی خبر داد و بیان داشت: برای نظارات بیشتر مالی در هیئت‌های ورزشی مرکز استان کارگاه تخصصی امور مالی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به احیای ورزش‌های سنتی و بومی محلی ساری یادآور شد: برای پیشبرد اهداف ورزشی، اداره ورزش و جوانان ساری تعامل و همکاری بسیار خوبی با رؤسا و نواب رئیسیان هیئت‌های ورزشی در شهرستان دارد.

معافی در ادامه از افتتاح سه سالن ورزشی در ساری خبر داد و افزود: سالن‌های ورزشی حاجی کلا، پهنه کلا و همچنین سالن اختصاصی پینگ‌پنگ در قرق ساری مراحل پایانی را سپری می‌کند و به‌زودی در اختیار علاقمندان به ورزش قرار می‌گیرد.

وی گفت: مدیریت ورزش و جوانان ساری در تکمیل پروژه‌های ورزشی مرکز استان دقت و نظارت زیادی دارند و برای تکمیل پروژه‌ها جلسات مختلفی با پیمانکاران برگزار می‌کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از کلنگ‌زنی دو سالن ورزشی در روستاهای قرطی کلا و پایین هولار خبر داد و اظهار داشت: با مشارکت دهیاری‌ها و شورای ورزشی روستاها در صورت تمایل اداره ورزش و جوانان ساری همکاری خوبی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی در سطح روستاهای ساری دارد.

معافی در پایان از حضور بی‌شمار ورزشکاران ساروی در ترکیب تیم‌های ملی مردان و بانوان خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های باشگاهی زیادی از ساری در رشته‌های مختلف ورزشی در کشور مشغول رقابت با حریفان هستند.

انتهای خبر/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول