اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان خبر داد

بررسی 240 پرونده ورزشکاران گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان از رسیدگی به 240 پرونده آسیب ورزشی ورزشکاران استان خبر داد.

بررسی 240 پرونده ورزشکاران گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حق‌شناس در جمع اعضای هیئت پزشکی‌ورزشی استان با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 240 پرونده پزشکی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خانم و آقا به مبلغ 242 میلیون و 840 هزار ریال بوده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: هیئت پزشکی ورزشی استان با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی و بروزرسانی اطلاعات ورزشکاران و مربیان به دنبال کاهش تعداد ورزشکاران آسیب‌دیده است.

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان یکی از عوامل موثر در جلوگیری از آسیب‌های ورزشی را برگزاری کلاس‌های آموزشی دانست و گفت: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از آسیب‌های ورزشی در ورزشکاران رشته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: کمیته آموزش هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان نیز در این راستا با برگزاری کلاس‌های آموزشی مداوم نیز در این امر سهیم است.

حق‌شناس با بیان اینکه تمرکز کمیته آموزش هیئت در مرکز شهر بوده است، ابراز کرد: در نیمه دوم امسال این برنامه‌های آموزشی بیشتر در شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود تا تمام ورزشکاران و مربیان استان از نظر آموزش بروز و چگونگی نحوه برخورد با آسیب‌های ورزشی را بهتر یاد بگیرند.

وی با اشاره به نشست مشترک مسئولان آموزش و پرورش با هیئت رئیسه پزشکی‌ورزشی استان که 15 مهر امسال برگزار شد، خاطرنشان کرد: نخستین سمینار مشترک با عنوان «سمینار پزشکی ورزشی ویژه معلمان مدارس دخترانه» و «بررسی مشکلات ورزشی ویژه معلمان ورزش» در تاریخ 8 آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول