اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل ورزش و جوانان خلخال خبر داد

حضور 10 ورزشکار خلخال در اردوهای تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال از دعوت 10 نفر از ورزشکاران استان به اردوها و تست‌های آمادگی تیم‌های ملی خبر داد.

حضور 10 ورزشکار خلخال در اردوهای تیم ملی

ناصر میرمرسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از دعوت 10 نفر از ورزشکاران استان به اردوها و تست‌های آمادگی تیم‌های ملی خبر داد و اظهار داشت: این ورزشکاران در رشته‌هایی همچون بسکتبال، تکواندو، مینی‌گلف، وزنه‌برداری و بدمینتون به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی همچنین از حضور چهار ورزشکار خلخالی در مسابقات برون مرزی نپال، تایلند، جمهوری چک و سانتاکروز آمریکای شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: 34 تیم خلخال در رشته‌های ورزشی مختلف در مسابقات انتخابی و قهرمانی استان شرکت کردند و 9 تیم از این شهرستان در مسابقات متعدد کشوری حضور داشتند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال از حضور تیم کاراته خلخال به همراه اسکیت،‌ والیبال نشسته، فوتبال در رده‌های مختلف سنی، شمشیر‌بازی، فوتسال و ووشو در سطح لیگ باشگاه‌های استان خبر داد و یادآور شد: ما برای پسران در 18 رشته ورزشی و دختران در 13 رشته به تعداد 912 نفر ورزشکار پسر و 289 نفر ورزشکار دختر کلاس‌های ورزشی را در تابستان برگزار کردیم.

میرمرسلی در بخش دیگری از سخنان خود به عناوین کسب شده از مسابقات کشوری توسط ورزشکاران خلخال اشاره کرد و گفت: دو نفر از بانوان و 28 نفر از برادران در یک سال اخیر 17 طلا، پنج نقره و هشت مدال برنز را در مسابقات کشوری کسب کردند که این موفقیت‌ها در رشته‌های دو و میدانی، کاراته، همگانی،‌ گلف و ووشو بوده است.

این مسئول عناوین به دست آمده از مسابقات استانی را 92 مدال ویژه برادران و خواهران اعلام کرد و ادامه داد: ورزشکاران خلخال از این مسابقات 22 مدال طلا، 26 مدال نقره و 44 مدال برنز را کسب کردند که آقایان در 11 رشته و بانوان در 9 رشته موفق شدند این مدال‌ها را به دست آورند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان خلخال در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های ورزشی اشاره کرد و اذعان داشت:‌ در این زمینه تلاش می‌کنیم تا خانواده‌ها در همایش‌ها و مسابقات مختلف به صورت عمومی شرکت کنند.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول