اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

مشکلات مالی ریشه ورزش اصفهان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: مشکلات مالی خیمه سنگینی بر ورزش اصفهان زده و ریشه و پایه‌های ورزشی استان را تضعیف کرده تا جایی که این نگرانی وجود دارد که از رخوتی که سال‌ها است دچارش شده‌ایم، نتوانیم رهایی پیدا کنیم.

مشکلات مالی ریشه ورزش اصفهان را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مشکلات مالی ورزش استان اصفهان که در سال گذشته نمود عینی پیدا کرد، در سال 91 نیز ادامه دار شد تا جایی که با سپری شدن 9 ماه از سال جاری، گشایشی در وضع مشکلات مالی به وجود نیامده است و ورزش استان اصفهان با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند.

به اوج رسیدن مشکلات مالی که از مدتی قبا ورزش اصفهان را به محاصره خود درآورده بود، در سال گذشته و در زمان مدیر کلی رشید خدابخش به وقوع پیوست و تغییرات در ساختار سازمان تربیت بدنی سابق و تشکیل وزارت خانه ورزش و جوانان مزید بر علت شد تا سال 90 سال بدی برای ورزش اصفهان باشد.

مشکلات مالی بسیار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که علاوه بر ادارات کل ورزش و جوانان شهرستان‌های مختلف، هیئت‌های ورزشی را نیز در بر می‌گرفت، موجب شد تا سال گذشته رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی دیداری با استاندار اصفهان داشته باشند و مشکلات خود را نفر نخست استان مطرح کنند اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداد.

در ادامه نیز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دستخوش تغییراتی شد و محمدرضا محمد جواهری مسئولیت مدیر کلی را از خدابخش گرفت اما مشکلات مالی بدون تغییری به حیات خود ادامه دادند.

وجود مشکلات مالی موجب شده تا بدنه ورزش اصفهان دچار رخوتی عمیق شود و نگرانی‌های زیادی را برای ورزش استان که روزی داعیه قطب بودن در برخی از رشته‌های ورزشی را داشت، به وجود بیاورد.

انحلال بسیاری از تیم‌های ورزشی استان اصفهان که برخی حتی سابقه قهرمانی در لیگ‌های مختلف را داشتند، انفعال هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که وظیفه بازیکن سازی و بسط و توسعه رشته‌های مختلف را برعهده دارند، برعهده نگرفتن میزبانی رویدادهای مختلف در استان اصفهان و به سرانجام نرسیدن بسیاری از پروژه‌های ورزشی گوشه‌ای از معضلات امروز ورزش اصفهان است که ریشه تمام آن‌ها به مشکلات مالی باز می‌گردد اما امیدی برای برطرف شدن آن وجود ندارد.

انتهای پیام/63001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول