اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شواری اسلامی شهر تاکستان خبر داد

واگذاری زمین برای ساخت استادیوم ورزشی در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس شواری اسلامی شهر تاکستان از تصویب واگذاری زمین به اداره تربیت‌بدنی شهر تاکستان برای راه‌اندازی استادیوم ورزشی خبر داد.

واگذاری زمین برای ساخت استادیوم ورزشی در تاکستان

علی رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در حوزه ورزشی در شهر تاکستان اظهار کرد: آغاز به کار عملیاتی ساخت زیرگذر عمرانی در شهر تاکستان، طراحی و ساخت میادین ورزشی، افزایش سرانه فضای سبز، خرید کارخانه آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌های جنوب شهر تاکستان، اجرای خرده فعالیت‌های عمرانی در حوزه فرهنگی و ورزشی از جمله اقداماتی بوده که در سال گذشته به انجام رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان افزود: توسعه و واگذاری زمین به ادارات برای جذب بودجه استانی نیز در طول شش ماه دوم سال گذشته و همچنین امسال به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف محوری که بر دوش شورای اسلامی و شهرداری قرار داده شده در حوزه توسعه ورزشی و بهره‌برداری از واحد‌های ورزشی متناسب با نیاز جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: شورای اسلامی تاکستان با ارائه نقشه جامعی در خصوص وضعیت ورزشی و فرهنگی این شهر در نخستین گام با برنامه‌ریزی اقدام به راه‌اندازی واحد فرهنگی و ورزشی کرد که این مهم با استقبال بالای شهروندان روبه‌رو شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان افزود: کمک مالی به هیئت‌ها و ورزشکاران مدال‌آور و نیز برپایی جشنواره بزرگ تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور از جمله اقدامات بسیار ویژه و ضربتی شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان در راستای عمل به اصل توسعه‌محوری ورزش در شهرستان است.

رحمانی با اشاره به تصویب واگذاری زمین برای ساخت استادیوم ورزشی در شهر تاکستان عنوان کرد: مساحت پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از این استادیوم ورزشی بیش از 6 هکتار است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 25 میلیون تومان برای ساخت سالن تنیس روی میز تخصیص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان بیان کرد: خاک‌‌برداری از زمین چمن استادیوم 15 خرداد شهر تاکستان نیز با کارکرد 800 میلیون تومان با به‌کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول