اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

90 پروژه نیمه تمام ورزشی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از نیمه تمام بودن 90 پروژه ورزشی در این استان خبر داد.

90 پروژه نیمه تمام ورزشی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین اظهار کرد: 90 پروژه ورزشی در این استان نیمه تمام هستند که حدود 40 هزار متر مربع می‌شوند.

وی با اشاره به حمله‌ی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تصریح کرد: تجاوز و حمله رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

حق‌شناس با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان استان قزوین در سال جاری عنوان کرد: در سال گذشته 19 نفر از این استان به رقابت‌های آسیایی اعزام شده بودند که در سال جاری تا به امروز 20 نفر از ورزشکاران عازم این رقابت‌ها شده‌اند، همچنین سال گذشته از استان قزوین هشت نفر موفق شدند مدال رقابت‌های آسیایی را کسب کنند که در سال جاری با گذشت هشت ماه ورزشکاران این استان به کسب 20 مدال‌ در مسابقات آسیایی دست یافته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اعلام اینکه آمار ورزشکاران بیمه‌شده این استان 48 هزار نفر است، تصریح کرد: آمار بیمه‌شدگان در سال گذشته 57 هزار ورزشکار در استان قزوین بود که در سال جاری نیز امید می‌رود با همت رؤسای هیئت‌ها به این رقم برسیم.

حق‌شناس با اشاره به مشکلات اقتصادی هیئت‌های ورزشی بیان کرد: تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی صورت نگرفته که البته باید این مشکل را مدیریت کرد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از مشکلات استان نبود اداره ورزش و جوانان در شهر قزوین است که موجب می‌شود بیشتر انرژی و ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان برای شهر قزوین به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان کرد: در صورتی که مشکل نبود اداره ورزش و جوانان شهر قزوین برطرف شود اداره کل می‌تواند توجه بیشتری به شهرستان‌های استان قزوین داشته باشد.

انتهای پیام/77003/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول