اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تیم‌ملی کشورمان

ملی پوش کاراته قزوین فردا باز خواهد گشت

خبرگزاری فارس: ملی پوش شایسته کاراته استان قزوین به همراه تیم‌ملی کشورمان فردا صبح وارد تهران می‌شود.

ملی پوش کاراته قزوین فردا باز خواهد گشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن عسگری ملی‌پوش شایسته کاراته استان قزوین که در وزن 75- کیلوگرم کمیته انفرادی تیم‌ملی کاراته کشورمان را در بیست و یکمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان همراهی می‌کرد فردا به همراه دیگر ملی پوشان وارد تهران خواهد شد.

عسگری کاراته‌کای قزوینی تیم‌ملی کشورمان در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با سه پیروزی و یک شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد تا در عین شایستگی دستش از مدال کوتاه بماند.

وی در دور نخست این رقابت‌ها به مصاف براناساک از مونته نگرو رفت که در پایان موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

نکته قابل توجه دیدار نخست عسگری در این بود که حریف وی یکی از قهرمانان ارزنده و صاحب نام دنیا بود که چندین عنوان و مدال مسابقات جهانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود.

عسگری در دور دوم این رقابت‌ها نیز با نتیجه پنج بر صفر از سد تیم مخیالنکو از استرلیا عبور کرد تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است در این مسابقات می‌تواند روی سکو برود.

ملی پوش وزن 75- کیلوگرم کشورمان در دیدار سوم مقابل سالگادو کاراته‌کایی از کشور شیلی قرار گرفت که در پایان موفق شد با شکست سه بر صفر این حریف جواز حضور در جمع هشت کاراته‌کای برتر دنیا را کسب کند.

عسگری که با توجه به نتایج خیره‌کننده خود یکی از بخت‌های مسلم کسب مدال برای تیم‌ملی کاراته کشورمان به شمار می‌رفت در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پوکورنی از اتریش رفت که در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست خورد و با توجه به نرسیدن حریف اتریشی خود به فینال این رقابت‌ها از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها باز ماند تا در عین شایستگی وداعی تلخ با این مسابقات داشته باشد.

عسگری قهرمانی مدال طلای رقابت‌های جوانان و امیدهای جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاراته جهان با حضور بیش از یک هزار کاراته‌کا از 113 کشور جهان در فرانسه به پایان رسید که تیم‌ملی کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا و یک نقره در بخش کاتای انفرادی، یک مدال برنز در کمیته تیمی و کسب دو عنوان پنجمی در بخش کاتای انفرادی موفق شد عنوان پنجمی جهان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/77004/ل/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول