اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نخست پیکارهای جهانی کاراته

مهدی‌زاده حریف کاراته‌کای ازبکستانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کای توانمند قمی در نخستین پیکار خود در مسابقات جام جهانی کاراته به مصاف حریفی از کشور ازبکستان می‌رود.

مهدی‌زاده حریف کاراته‌کای ازبکستانی شد

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای قهرمانی جام جهانی کاراته با شرکت کاراته‌کاهای مرد و زن مطرح از کشورهای صاحب نام کاراته دنیا هم‌اکنون در کشور فرانسه و شهر پاریس در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از 1100 کاراته‌کا از کشورهای مختلف شرکت کرده‌اند که یکی از تیم‌های شرکت کننده تیم ملی کاراته مردان و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان است که بعد از درخشش در پیکارهای قهرمانی آسیا راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: آنچه که برای ما و تمام علاقمندان به کاراته در قم بیش از همه مهم و قابل توجه محسوب می‌شود، حضور کاراته‌کای توانمند و شایسته قمی در این دوره از پیکارها است که امیدواریم امروز در آغاز رقابت‌های خود شروع موفقی در جدال با حریفان داشته باشد.

وی یادآور شد: امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم تنها کاراته‌کای قمی در تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در این دوره از پیکارها است که تلاش خود برای کسب نخستین مدال جهانی را با رویارویی با حریفی از کشور ازبکستان آغاز می‌کند.

عابدی در ادامه به مشخص شدن نخستین حریف امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مسابقات جام جهانی کاراته اشاره کرد و بیان داشت: در روز دوم این دوره از پیکارها امیر مهدی‌زاده نماینده کاراته قم به مصاف حریفان می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: مهدی‌زاده بعد از موفقیت در پیکارهای قهرمانی آسیا در سال 2011 اکنون تلاش زیادی انجام می‌دهد که با موفقیت در پیکارهای جام جهانی کاراته در پاریس فرانسه، نخستین مدال جهانی را نیز به ویترین افتخارات خود بیفزاید.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش مردان پیکارهای جام جهانی کاراته در کشور فرانسه، امروز امیر مهدی‌زاده در نخستین مبارزه باید به مصاف موخسیموف از کشور ازبکستان برود تا گام نخست برای موفقیت در این رقابت‌ها را بدین ترتیب برداشته باشد.

عابدی بیان داشت: در گروهی که امیر مهدی‌زاده در آن رقابت می‌کند چهره‌های مطرحی از کشورهای ایتالیا، فرانسه و قزاقستان نیز حضور دارند و کاراته‌کای شایسته استان قم با توجه به انگیزه بالایی که دارد موفقیت‌آمیز ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول