اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

بانوان کاراته‌کای کرمان خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: نماینده سبک کیوکوشین اویاما کاراته بانوان کرمان گفت: تیم کیوکوشین کاراته بانوان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور جام غدیر خوش درخشید.

بانوان کاراته‌کای کرمان خوش درخشیدند

مهدیه شاه‌خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته اویامای بانوان قهرمانی کشور جام غدیر اظهار داشت: این رقابت‌ها در دو  سبک هنرهای رزمی و کومیته برگزار شد.

وی افزود: در بخش هنرهای رزمی مریم‌السادات میررشیدی موفق به کسب مقام اول و مدال طلای این مسابقات شد و در بخش کومیته آرزو بهاری در وزن منهای 30 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا و عنوان نخست این مسابقات شد.

شاه‌خسروی به کسب عناوین دومی اخذ شده توسط بانوان کرمانی حاضر در این مسابقات اشاره کرد و گفت: یگانه علی‌رشیدی در وزن 24  کیلوگرم، رقیه جعفری در وزن 50 کیلوگرم، معین‌الدینی در وزن به اضافه 55 کیلوگرم، رقیه فکری و عهدیه نیک‌طبع به ترتیب در منهای 23 و 33 کیلوگرم مقام‌های دومی و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: بانوان کیوکوشین‌کار کرمانی از استعداد و توانایی بالایی برخوردار هستند و برای پیشرفت و درخشش بیشتر نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولان ورزش هستند.

انتهای پیام/80011/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول