اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قم عنوان کرد

نمایشگاه پر فراز و نشیب نمایندگان قم در لیگ کاراته

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: نمایندگان قم این هفته در پیکارهای لیگ جوانه‌های کاراته باشگاه‌های کشور پر فراز و نشیب ظاهر شدند.

نمایشگاه پر فراز و نشیب نمایندگان قم در لیگ کاراته

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: استان قم با توجه به استعدادها و نوابغی که در کاراته دارد، امسال در لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور که با عنوان لیگ جوانه برگزار می‌شود، چهار نماینده دارد.

وی ادامه داد: اینکه قم در لیگ رده سنی نوجوانان چهار نماینده دارد نشان از ظرفیت غنی و قابل توجه در کاراته قم است و اگر تیم‌های اعزامی قم بتوانند انسجام خود را در جدال با حریفان حفظ کنند، قطعاً در این لیگ نیز همانند لیگ آینده‌سازان یکی از استان‌های مدعی قهرمانی هستیم.

دبیر هیئت کاراته استان قم در ادامه به برگزاری دیدارهای هفته دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ جوانه کاراته باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: این هفته صدرنشینان گروه اول و دوم لیگ جوانه تغییر کردند اما نمایندگان قم عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند.

وی یادآور شد: هفته دوم دور برگشت لیگ جوانه با صدرنشینی شوتوکان اصفهان، بتن آماده ساری، هیئت کاراته مازندران و شهرداری سیرجان در گروه‌های مختلف همراه بود و از بین نمایندگان قم تیم‌های انقلاب و شهید زین‌الدین موفق به شکست حریفان خود شدند.

برخورداری اضافه کرد: در گروه نخست تیم شهید بیطرفان قم ابتدا برابر تیم شوتوکان اصفهان تن به شکست 24 بر 4 داد و در دومین مسابقه برابر تیم کاراته سپاه روح‌الله مرکزی 19 بر 8 باخت.

وی خاطر نشان کرد: در گروه سوم مرحله مقدماتی این مسابقات نیز تیم باشگاه انقلاب قم ابتدا با نتیجه 23 بر 5 از هیئت کاراته مازندران شکست خورد و سپس با حساب 16 بر 12 به تیم هیئت کاراته البرز باخت اما به لطف پیروزی 14 بر 12 برابر تیم هیئت کاراته زنجان در حالی که تیم هیئت کاراته مازندران با 21 امتیاز در صدر قرار دارد، باشگاه انقلاب قم با 15 امتیاز دوم است و هیئت کاراته زنجان با 9 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

دبیر هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: دیگر تیم پیروز شهید زین‌الدین قم بود که توانست در جدال با تیم شهرداری کبودرآهنگ با حساب 29 بر صفر به برتری دست یابد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول