اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 12 امتیاز

شهاب قم در لیگ آینده‌سازان کاراته صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای تیم شهاب قم با کسب پیروزی مقابل حریفان خود به صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته کشور صعود کردند.

شهاب قم در لیگ آینده‌سازان کاراته صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ رده سنی جوانان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک در حالی ادامه یافت که این هفته از پیکارها با موفقیت نمایندگان قم همراه بود.

در حالی که تیم‌های کاراته باشگاه انقلاب و صنایع شهاب گاز سوز دو نماینده قم در پیکارهای این فصل لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، هر دو تیم تا این هفته از مسابقات عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب گازسوز قم که مسئولیت سرمربیگری آنها را یکی از مربیان توانمند کاراته قم یعنی یوسف حسنی بر عهده دارد و ابوالقاسم پایدار نیز سرپرست این تیم است، در حال حاضر صدرنشین گروه نخست پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته کشور محسوب می‌شوند.

نماینده شایسته قم در لیگ آینده‌سازان در گروه نخست یعنی تیم صنایع شهاب گازسوز هم‌اکنون با 12 امتیاز در صدر ایستاده است در حالی که این تیم از مجموع چهار مسابقه‌ای که تاکنون برگزار کرده برابر حریفان خود با اقتدار به چهار پیروزی متوالی دست یافته است.

جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز قم در جدول رده‌بندی این گروه تیم هیئت کاراته فارس است که با یک باخت و سه پیروزی هم‌اکنون با 9 امتیاز در مکان دوم جای دارد و شهید ستاری قرچک با شش امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

اما دیگر نماینده کاراته قم در لیگ امسال رده سنی جوانان کاراته باشگاه‌های کشور تیم کاراته باشگاه انقلاب قم است که در گروه این تیم هم‌اکنون تیم سپاه روح‌الله استان مرکزی صدرنشین است.

در گروه دوم تیم کاراته سپاه روح‌الله مرکزی از مجموع پنج دیدار خود موفق به کسب 15 امتیاز شده و در مکان نخست جای دارد در حالی که تیم جوانان هیئت کاراته زنجان با 12 امتیاز در رده دوم ایستاده و باشگاه انقلاب قم با فاصله‌ای اندک آنها را تعقیب می‌کند.

انتهای پیام/78002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول