اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته خوراسگان اصفهان:

14 باشگاه فعال کاراته در سطح شهرستان خوراسگان داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته شهرستان خوراسگان اصفهان گفت: 14 باشگاه فعال سبک‌های مختلف کاراته در سطح شهرستان خوراسگان داریم.

14 باشگاه فعال کاراته در سطح شهرستان خوراسگان داریم

کریم متقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کاتا صبح روز جمعه 19 آبان در سالن شهید طحانی خوراسگان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که با نام یادواره مرحوم آقاجانی در سالن شهید عباس طحانی شهر خوراسگان و در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، 93 شرکت کننده از باشگاه‌های کاراته این شهرستان حضور داشتند که در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

رئیس هیأت کاراته شهر خوراسگان ادامه داد: این رقابت‌ها برای اولین بار و به منظور انتخاب نفرات برتر جهت تیم منتخب شهر خوراسگان برگزار شد، در این مرحله نفرات اول تا سوم هر رده را به اردوی تمرینی دعوت می‌کنیم و از اول هفته آینده این تمرینات آغاز می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب نفرات برتر کومیته در هر وزن و برگزاری اردوی تمرینی در حال حاضر گفت: این برنامه‌ها با هدف آماده‌سازی تیم یک‌دست و قوی در بخش کاتا و کومیته در تمام رده‌ها و اوزان جهت شرکت در مسابقات استان انجام می‌‌شود.

متقی با اشاره به وجود 14 باشگاه فعال این شهرستان در سبک‌های مختلف کاراته، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری و استاژهای تخصصی کاتا، شی تی کاتا و کومیته را از برنامه‌های این هیئت در ماه‌های آینده نام برد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات جام شهید طحانی در 27 آذر ماه در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول