اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری

کاراته‌کاهای خوزستانی‌ها خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران خوزستان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو هانکوریو کاراته دو به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

کاراته‌کاهای خوزستانی‌ها خوش درخشیدند

محمد علی مهرجو، مسئول سبک شیتوریو هانکوریوی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در این رقابت‌ها که در سالن مجموعه ورزشی امام علی در اصفهان برگزارشد، 400 شرکت کننده از 12 استان حضور داشتند.

وی گفت: این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و از میان شرکت کنندگان اهوازی یک نفر مقام اول، هفت نفر مقام دوم و یک نفر مقام سوم را کسب کردند.

مسئول سبک شیتوریو هانکوریوی استان افزود: از شهرستان اندیمشک 14 نفر شرکت کردند که از این میان تعداد 10 نفر موفق به کسب مقام نخست شدند.

به گفته مهرجو، در این مسابقات فیروز مرادی، نایب رئیس سبک نیز این تیم را همراهی می‌کرد.

به گزارش فارس، تیم منتخب اصفهان در مجموع امتیازات، موفق شد مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند. چهارمحال و بختیاری و ایلام در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و خوزستان جایگاه سوم مشترک را به دست آورد. 

انتهای پیام/2247/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول