اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قم:

کاراته‌کاهای قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور روی تاتامی می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از آمادگی کاراته‌کاهای قمی برای حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد.

کاراته‌کاهای قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور روی تاتامی می‌روند

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم اظهار کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان دهه اول آذر ماه برگزار می‌شود و چهره‌های با سابقه کاراته قم نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در بین کاراته‌کاهای قمی فعال در رده سنی پیشکسوتان، چهره‌های توانمندی وجود دارند که شرایط بسیار خوبی برای حضور در این دوره از مسابقات و جدال با برترین‌‌های کاراته پیشکسوتان کشور در رده‌های سنی مختلف را دارند.

دبیر هیئت کاراته استان قم افزود: در چند سال اخیر یکی از بهترین استان‌های شرکت‌‌کننده در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور بوده‌ایم و قطعاً با توجه به سابقه بسیار خوبی که کاراته قم دارد، پیشکسوتان ارزنده ‌این رشته نیز می‌توانند افتخارآفرین باشند.

وی یادآور شد: کسانی که سال‌ها برای کاراته قم در میادین داخلی و برون مرزی افتخار کسب کرده‌اند، کاندیداهایی هستند که امیدواریم با آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌های کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور تیم قم را در رقابت با حریفان همراهی کنند.

برخورداری در ادامه به تدارک کاراته‌کاهای قمی برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ‌های جوانه‌ها و آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این مسابقات دو هفته‌ آینده و بعد از دهه اول محرم در تهران پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله رفت مسابقات لیگ‌های جوانه‌ها و آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در مجموع تا این هفته نتایج بسیار خوبی برای تیم‌های اعزامی کاراته استان قم به همراه داشته است و در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان توانایی کسب عنوان قهرمانی را داریم.

دبیر هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: خوشبختانه امسال آماده‌ترین کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های این فصل لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور شرکت کرده‌اند و این توانایی را داریم تا بتوانیم قهرمانی این پیکارها را کسب کنیم.

وی در پایان به زمان و مکان دقیق برگزاری پیکارهای کاراته قهرمانی رده پیشکسوتان کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این مسابقات از دهم آذر ماه در چهار گروه سنی و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود که طی آن کاراته‌کاهای قمی در بخش کومیته در اوزان منهای 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول