اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر:

ورزش قائمشهر نیازمند توجه ملی است/ سفارت هندوستان به تیم کاراته قائمشهر ویزا نداد

خبرگزاری فارس: رییس هیئت کاراته قائمشهر گفت: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم تا به قائمشهر سفری داشته و مشکلات ورزش این شهر را از نزدیک مشاهده کنند این شهر با وجود قهرمانان ملی زیاد نیاز به توجه ویژه دارد.

ورزش قائمشهر نیازمند توجه ملی است/ سفارت هندوستان به تیم کاراته قائمشهر ویزا نداد

حامد سه‌سلطانی رئیس هیئت کاراته قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان قائمشهر درباره  نرفتن تیم کاراته سبک ودوکای این شهر به هندوستان گفت: به علت ندادن ویزا از سوی سفارت هندوستان این اعزام لغو شد.

وی افزود: قائمشهر دارای پتانسیل بالای ورزش است ولی می‌بینید که تنها اسپانسر موجود در قائمشهر پرهام مالک باشگاه نساجی بوده که هزینه‌های این تیم برعهده ایشان است.

سه‌سلطانی ادامه داد: هیئت کاراته قائمشهر تمام تلاش خود را انجام داده تا این تیم به این رقابت‌ها اعزام شود ولی با شرایط اقتصادی موجود اسپانسری حاضر نشد تا این تیم را همراهی کند و تمام تلاش خود را انجام داده تا این مشکل را حل کنیم ولی با توجه به وقت کم این کار عملی نشد.

سه‌سلطانی با درخواست از وزیر ورزش و امور جوانان بیان داشت: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم تا به قائمشهر سفری داشته و مشکلات ورزش این شهر را از نزدیک مشاهده کنند این شهر با وجود قهرمانان ملی زیاد نیاز به توجه ویژه دارد.

وی در پایان گفت: تیم هیئت کاراته قائمشهر در مسابقات لیگ جوانه‌های کشور با برد دو تیم البرز و انقلاب قم و در مجموع با 6 مسابقه بدون باخت در گروه 3 پیشتاز این مسابقات است که تمامی هزینه‌های این تیم به عهده این تیم است.

انتهای پیام/86003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول