اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر:

هیئت کاراته قائمشهر بودجه‌ ندارد/ هر هفته مسابقه استانی داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته قائمشهر گفت: هیئت کاراته قائمشهر هیچ بودجه‌ای ندارد.

هیئت کاراته قائمشهر بودجه‌ ندارد/ هر هفته مسابقه استانی داریم

حامد سه‌سلطانی رئیس هیئت کاراته قائمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: کاراته قائمشهر  هر روز پیشرفت بزرگی را می‌پیماید و این نوید بزرگی برای این ورزش مهیج در استان ورزش‌خیز مازندران است.

وی در ادامه افزود: ما هر هفته در تمام سبک‌ها در تمامی رده‌های سنی، مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم تا از میان کاراته‌کاران نخبه‌های برتر را شناسایی و توجه بیشتری نسبت به این بازیکنان داشته باشیم.

این مسئول گفت: ما همواره تلاش کردیم تا یک زمینی را برای احداث خانه کاراته در این شهرستان ایجاد کنیم، باتوجه به اینکه قائمشهر استعداد فوق‌العاده‌ای در ورزش دارد باید نسبت به این موضوع نگاه کارشناسانه داشته باشیم و با ایجاد بستری مناسب، شرایط خوبی را برای ورزشکاران ایجاد کنیم.

سه سلطانی در ادامه بیان کرد: هیئت کاراته قائمشهر هیچ بودجه‌ای ندارد و تمامی این هزینه‌ها را خودمان با کمک بعضی از خیران ورزش دوست تهیه می‌کنیم تا تیم یا ورزشکاری اگر مشکلی داشته تا حدودی این مشکلات را بتوانیم حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کمک مالی از هیچ اداره‌ای تاکنون به این هیئت نشده است، قائمشهر شهرستان کوچکی نیست که از آن سخن بگوییم و به سادگی از آن رد شویم. باید توجه بیشتری نسبت به این شهرستان داشته باشیم چرا که استعدادهای بسیاری در این حوزه وجود دارد.

وی اذعان کرد: کسی که پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن می‌کند باید برایش احترام قائل شد چرا که یک ملی‌پوش می‌توان گفت الگوی این مرز و بوم است، در مبحث ملی ما در قائمشهر کاراته‌کاران خوبی را داریم که توانستند مدال‌های خوبی را برای مملکت به ارمغان آورند.

وی با طرح پرسشی افزود: چرا به پیشکسوتان این عرصه توجه نمی‌شود استاد صمدی از بزرگان و پیشکسوت خوب این ورزش بوده و است انتظار می‌رود که مسئولان ورزشی و استانی توجهی به این افراد داشته باشند چرا که اساتید زیادی زیر نظر این پیشکسوتان به کاراته کشور معرفی شدند پس بیایم این افراد را به تاریخ نسپاریم.

انتهای پیام/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول