اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش کاتا و کومیته

مسابقات‌ کاراته قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی قم با حضور چهره‌های مطرح از باشگاه‌های سراسر استان خبر داد.

مسابقات‌ کاراته قهرمانی قم برگزار می‌شود

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که پیکارهای کاراته قهرمانی استان قم با حضور قابل توجه علاقمندان به این رشته و چهره‌های شاخص باشگاه‌های مختلف روز جمعه این هفته در مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت کاراته از افراد برتر با در نظر گرفتن هدایایی قدردانی خواهد شد، اضافه کرد: برترین‌های کاراته قم که در ترکیب تیم‌های اعزامی قم به لیگ و قهرمانی کشور حضور دارند هم در این پیکارها حضور می‌یابند.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: شرکت‌کنندگان در پیکارهای کاراته قهرمانی قم از صبح روز جمعه بیست و ششم آبان ماه در دو بخش کاتا و کومیته برای کسب عناوین اول تا سوم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با پیش‌بینی حضور پر تعداد ورزشکاران فعال کاراته قم در این دوره از مسابقات تصریح کرد: برگزاری این مسابقات سبب توسعه روز‌افزون رشته ورزشی کاراته می‌شود و زمینه‌ جذب نیروها و مهم‌تر از آن معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته کاراته را به وجود می‌آورد.

عابدی اضافه کرد: رشته ورزشی کاراته پیشینه و آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و این رشته به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین در استان قم معروف است زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در کشور به چشم می‌خورد.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: برگزاری رقابت‌های کاراته در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال کاراته‌کاهای با تجربه و شناخته شده با چهره‌های جوان تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم با اشاره به حضور موفق کاراته‌کاهای قمی در مسابقات لیگ‌های جوانه‌ها و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور تصریح کرد: مسابقات امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار است و جدال مدعیان شرکت‌کننده موجب ارتقای کیفی رقابت‌های این دوره از مسابقات شده است.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول