اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 نفر از ورزشکاران

تیم‌های برتر لیگ کاراته استان سمنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر لیگ کاراته استان سمنان با حضور 250 نفر از ورزشکاران تجلیل شدند.

تیم‌های برتر لیگ کاراته استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز مراسم تجلیل از تیم‌های برتر لیگ کاراته استان سمنان با حضور 250 نفر از ورزشکاران و خانواده‌های آنها در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم با بیان اینکه منش ورزشکاری، پهلوانی و جوانمردی است، گفت: ورزشکاران بسیجی الگوهای جوانمردی و معرفت انقلاب در جامعه هستند و باید این را حفظ کنند.

عباس مطهری افزود: اگر می‌خواهیم الگویی در پهلوانی و جوانمردی بین ورزشکاران پیدا کنیم، ناگزیر به معرفی شهدا هستیم؛ چراکه آنها با توجه به روحیه خود و تاکید اسلام هم به تربیت نفس خود پرداختند و هم به تربیت جسم خود و این دو را به خوبی با یکدیگر درآمیختند و الگو شدند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه تصریح کرد: ورزشکاران نماد پهلوانی در جامعه هستند و باید تلاش کنند تا الگوی مناسبی برای نسل جوان جامعه باشند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: الگوپذیری آنها نیز باید از پهلوانان ملی و دینی باشد و در عصر حاضر شهدا بهترین الگوها هستند.

مطهری اضافه کرد: امروز که ورزش بین جوانان ما بسیار طرفدار دارد، باید تلاش کنیم تا با استفاده از این موضوع، معرفت و بصیرت را در نسل جوان جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم باورها و اعتقادات ما را هدف قرار داده و ورزش یکی از راه‌های نفوذ دشمنان است لذا باید تلاش کنیم تا قشر ورزشکار را به این موضوع توجه داده و معرفت و بصیرت را در بین ورزشکاران ترویج دهیم و سد محکمی برابر تهاجم دشمن ایجاد کنیم.

در این مراسم، داریوش رضایی رئیس هیئت کاراته استان سمنان به بیان گزارشی از برگزاری لیگ کاراته استان سمنان پرداخت.

در پایان، با حضور فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود و رئیس هیئت کاراته استان سمنان، هدایای تیم‌های اول تا سوم لیگ کاراته استان به آنان اهدا شد.

‌لیگ کاراته استان سمنان در قالب «جام ولایت» هم‏زمان با عید غدیر خم به پایان رسید و تیم‌های برتر مشخص شدند و در این مراسم از نفرات برتر تیم‌ها با اهدای لوح قهرمانی و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/74005/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول