اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان ‌و ‌بلوچستان:

بسیج گنجینه بزرگ و ارزشمندی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌ و‌ بلوچستان گفت: بسیج گنجینه بزرگ و ارزشمندی است، که کلید آن در اختیار فرماندهی کل قوا قرار دارد.

بسیج گنجینه بزرگ و ارزشمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان با عنوان «لبیک یا رسول‌الله» در مجموعه فرهنگی ورزشی17 شهریور زاهدان اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با محرم امام حسین(ع) یادآور دلاوری‌ها و حماسه‌های عاشورا، تاسوعا و دوران دفاع مقدس است.

وی یاد شهیدان سرلشکر میر‌مرادزهی و سرداران شوشتری و محمدزاده همچنین شهدای وحدت استان سیستان‌ و‌ بلوچستان را گرامیداشت و افزود: همان گونه که عزیزان شهیدمان باور داشتند و ما هم باور‌ داریم تبعیت از فرماندهی کل قوا، آیت‌الله خامنه‌ای برای همه ما واجب است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باور ما قدرت نرم بسیج است، گفت: بسیج مظهر ملی ماست به خصوص در این استان، ما اعتقاد داریم بسیج و بسیجیان قدرت نرم و قدرت تاریخ بوده و هستند.

رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه، یکی از مؤلفه‌های خنثی‌کردن دسیسه دشمن، وحدت است، بیان کرد: اولین ضرورت در کشور و به ویژه در استان ما حفظ و بالابردن وحدت است هم اکنون در خدمت آقا و بر سر فرمان ایشان آمادگی داشته و داریم که از هر حیث توطئه افکنی‌های دشمن را در بین شیعه، سنی و مذهب دیگر، از بین خواهیم برد.

نارویی ادامه داد: ایران عزیز ما که از تنوع قومی، آداب و رسوم مختلف برخوردار بوده، با بررسی و شناخت اصولی به این نقطه مهم در وحدت کلمه رسیده است.

وی بسیج را گنجینه بزرگی خواند و گفت: کلید این گنجینه در اختیار فرماندهی کل قوا است، بسیجی در فعالیت علمی و دفاعی در تمام قدرت و صلابت، گوش به فرمان به منظور انجام وظیفه هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی را نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن روزگاری که دشمن با اختلاف افکنی به اهداف خود رسید، گذشت و امروز بسیج در اوج قدرت و در حالی که از قدرت نرم برخوردار است پشتیبان و حامی نظام است.

انتهای پیام/75002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول