اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس:

تفکر بسیجی در ایران اسلامی همیشه زنده می‌ماند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلماس گفت: تفکر و منش بسیجی همیشه در ایران اسلامی زنده می‌ماند و این گونه زیستن ملت ایران دشمنان را به واهمه می‌اندازد.

تفکر بسیجی در ایران اسلامی همیشه زنده می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، خلیل مهدی‌پور صبح امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در تالار ابوذر این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان خود را به نوعی بسیجی می‌دانند بنابراین سبک و مرام  بسیجی همیشه در کشورمان پویا می‌ماند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه سلماس با بیان اینکه بسیجی بودن چیزی جز داشتن روحیه ولایتمداری نیست ادامه داد: ملت بزرگ ایران با وجودی که 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و این مفاهیم را به فرزندان خود منتقل می‌کنند.

مهدی‌پور به تدارک یافتن برنامه‌های متنوع در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در راستای آشنایی و آگاهی با فرهنگ متعالی بسیج و سیره شهدای دفاع مقدس در همه حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مدارس این شهرستان آئین‌های مختلفی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه سلماس اضافه کرد: این برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاسی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و درراستای تقویت فرهنگ ایثار و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مدارس برای بسیجیان به اجرا گذاشته می‌شود.

مهدی‌پور در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری یادواره شهدا در مساجد و محلات، برپایی نشست‌های روشنگری سیاسی و بصیرت‌افزایی، اجرای مسابقات قرآن، یرگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و آشپزی بین خواهران و برادران از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در سلماس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه‌های دیگری نظیر پیاده روی خانوادگی با بازنشستگان سپاه سلماس، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها، برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان و هیئت‌های مذهبی، پیاده‌روی به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج امتداد عاشورا، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدای بسیجی از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

وی افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، ختم قرآن، برنامه مداحی و عزاداری در ایام ماه محرم و اجرای مراسم شیرخوارگان، اجرای نمایش خطبه‌خوانی حضرت زینب (س)، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوت، اعزام تیم‌های خدمات درمانی به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی،  ویزیت رایگان در درمانگاه فجر با حضور پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی،برپایی جلسه مرکز اندیشه و شورای راهبردی بسیج در قشر کارمندی کارگری و اصناف و کوهپیمایی بسیجیان از دیگر برنامه‌هایی است که برای هفته بسیج تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/ 61002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول