اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز:

تفکر بسیجی نیاز امروز و پشتوانه‌ای فردای ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز تفکر بسیجی را نیاز امروز و پشتوانه‌ای برای فردای ایران اسلامی دانست و آن را بستر پیروزی‌های پیاپی ملت در مقابله با دشمنان خواند.

تفکر بسیجی نیاز امروز و پشتوانه‌ای فردای ایران است

نادر فخری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز با بیان اینکه تفکر بسیجی نیاز امروز و پشتوانه فردا است، اظهار کرد: بسیج کلمه مقدس و نیروی محرکه و پیش‌برنده‌ای است که از حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است و باید در جهان تفکر بسیجی رواج پیدا کند.

وی مبارزه با مفاسد و کجروی‌ها و احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر را نتیجه بسط و ترویج تفکر بسیجی در جامعه دانست و تاکید کرد: هر جا حضور و تفکر بسیجی حاکم است همکاری و همراهی و اجرای تعهد نسبت به نظام و مردم بیشتر دیده می‌شود.

فرماندار سقز بسیج را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) خواند و گفت: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

به گفته وی در حقیقت ثمره هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

فخری در مورد اهمیت هفته بسیج و تشریح تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، ایثار، فداکاری و خدمت‌‌گزاری به مردم است که در سایه لطف خداوند این تفکر مقدس در جامعه اسلامی حاکم شد است و باید در ترویج آن تلاش کرد.

فرماندار شهرستان سقز بسیج را یک مجموعه تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: باید در تمام طول سال برای احیاء و پویایی تفکر بسیج در جامعه تلاش کرد.

وی در ادامه اجرای برنامه‌های ارزشی به وی‍ژه تلاش برای برپایی یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج را زمینه‌ساز ایجاد موجی مثبت در جامعه و یاس و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک عنوان کرد.

فخری در پایان با اشاره بر تاثیرگزاری عملکرد بسیج در اجتماع و گستردگی آن در حوزه‌های کارمندی، کارگری، دانش‌آموز، اصناف، بانوان و غیره خواستار اجرای برنامه‌های با کیفیت و خلاقانه در این هفته شد.

انتهای پیام/79010/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول