اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در رامسر آغاز می‌شود

برگزاری طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان گفت: چهارمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان از امروز در رامسر برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان

هادی حبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری چهارمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان، اظهار کرد: این دوره با هدف آموزش و آشنایی دانشجویان با مبانی اسلامی و دینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره طرح ولایت دانشجویان بسیجی را برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه‌ها آماده می‌کند، گفت: این دوره دانشجویان بسیجی را به افسران مقابله با جنگ نرم دشمن تبدیل می‌کند.

مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان، برگزاری دوره‌های طرح ولایت را در سه مرحله استانی، مقدماتی کشوری و تکمیلی کشوری عنوان کرد و یادآور شد: چهارمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان از تاریخ یکم تا 10 آذر جاری در اردوگاه شهدا هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود.

وی محور مباحث این دوره را معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی خواند و اذعان کرد: اساتید مطرحی از موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم در این دوره حضور دارند.

حبیب‌زاده به کاهش تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در طرح مذکور اشاره کرد و گفت: در مجموع حدود 200 دانشجو در این دوره حضور دارند که از این تعداد، 150 نفر خواهران و 50 نفر برادران هستند.

وی با 10 روزه خواندن مدت برگزاری طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان در رامسر خاطرنشان کرد: منتخبان این دوره تابستان سال آینده در دوره مقدماتی کشوری طرح ولایت شرکت می‌کنند.

به گفته این مسئول، نفرات منتخب دوره طرح ولایت مقدماتی کشوری نیز تابستان دو سال آینده در دوره طرح ولایت تکمیلی کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2300/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول