اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف بسیج

همایش «بسیج در امتداد عاشورا» در بافق برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از برگزاری همایش بسیج در امتداد عاشورا با حضور اقشار مختلف بسیج در روز پنج‌شنبه همزمان با هفتم محرم الحرام در بافق خبر داد.

همایش «بسیج در امتداد عاشورا» در بافق برگزار می‌شود

بمانعلی باقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با تسلیت ایام عزاداری سید الشهدا و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ما هر چه داریم از فرهنگ عاشوراست به همین دلیل برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان با سمت و سوی عاشورا برگزار می‌شود.

وی با اشاره تقارن هفته بسیج با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج، گردهمایی و همایش بسیج در امتداد علاشورا است که روز پنج‌شنبه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورا و الزهرا (س) و گردان رزمی امام حسین (ع) و بسیج اقشار و شجره طیبه صالحین که سازماندهی شده و برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه‌های سخنرانی و مداحی و فرهنگی در این همایش انجام خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تصریح کرد: در واقع یک بار دیگر نشان داده می‌شود بسیجیان از فرهنگ و مکتب عاشورا درس گرفته‌اند و در طول هشت سال دفاع مقدس رمز موفقیت بسیجیان و رزمندگان توسل به ائمه و توکل به خداوند متعال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم بسیجیان در همین راستا با پیروی از مقام عظمای ولایت و درس‌آموزی از مکتب بزرگ ایثار و شهادت امام حسین(ع) این راه  را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، غبارروبی قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی و نمایشگاه کتاب و ... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بافق است.

انتهای پیام/2464/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول