اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

مقاومت مردم غزه برگرفته از فرهنگ بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: مقاومت مردم غزه در برابر حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیج است.

مقاومت مردم غزه برگرفته از فرهنگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی سه‌شنبه شب در آیین گرامیداشت روز بسیج دانشجویی اظهار کرد: تقارن ایام ماه محرم با هفته بسیج تقارن زیبایی است چرا که تفکر و فرهنگ بسیج از راه سرخ کربلا گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هادی، راهنما و سرور و سالار بسیجیان، امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: بسیجیان ادامه‌دهنده راه سرخ کربلا هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با گرامیداشت هفته بسیج و روز بسیج دانشجویی تصریح کرد: بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی ادامه داد: درایت بلند و الهی امام خمینی (ره) موجب تشکیل بسیج شد تا در چنین روزی که دشمنان از کار نظامی پشیمان شده و در جبهه فرهنگی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهند، این نیرو پای کار آمده و به تهدیدات دشمنان پاسخ بدهد.

بابایی بر ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با فرهنگ بسیج تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ بسیجی موجب مقابله با تهدیدات دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج در طول هشت سال دوران دفاع مقدس خدمات مطلوبی را به کشور ارائه کرد، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته‌ای در برابر تهدیدات نظامی دشمنان داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان برگزاری مراسم روز بسیج دانشجویی را پیمان مجدد با آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: بسیجیان با حضور در این برنامه با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان راه شهدا را ادامه داده و به ادامه مسیر شهدا تأکید دارند.

بابایی با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان یادآور شد: بیداری اسلامی با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر در جهان طنین‌انداز شده است.

وی حملات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل را به غزه محکوم کرد و افزود: مقاومت مردم غزه و حماس مرهون استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین را برگرفته از فرهنگ بسیج عنوان کرد و گفت: امروز فرهنگ بسیجی در جامعه به بار نشسته و شاهد حضور جدی بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/73003/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول