اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایگاه بسیج دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد

اجرای 21 برنامه در هفته بسیج در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: 21 برنامه در هفته بسیج در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اجرا می‌شود.

اجرای 21 برنامه در هفته بسیج در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

مهدی کوراوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج 21 برنامه‌ متنوع در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از 30 آبان‌ماه آغاز و تا ششم آذرماه سال جاری ادامه دارد و دانشجویان و کارمندان بسیجی این دانشگاه در برنامه‌های مناسبتی شرکت کردند.

مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی در روز عاشورا و در مسیر برگزاری مراسم روز عاشورا در مقابل مسجد جامع خرمشهر، برگزاری نمایشگاه پوستر، عکس و وصیت‌ نامه با عنوان بسیج امتداد عاشورا در دانشکده اقتصاد و مدیریت دریا از برنامه‌‌های این هفته است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری مدیریت تربیت بدنی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و کارکنان دانشگاه، نامگذاری روزهای هفته بسیج با نام شهدای کربلا و ایراد بیاناتی در مورد روز نامگذاری شده توسط امام جماعت دانشگاه بین نماز ظهر و عصر در هفته بسیج گنجانده شده است.

کوراوند اضافه کرد: برگزاری زیارت عاشورا هر روز صبح از ساعت 7:30 تا 8:30 در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه با حضور دانشگاهیان و دانشجویان از دیگر برنامه‌هاست.

وی در پایان گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای خرمشهر، شرکت بسیجیان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی سالار شهیدان، شرکت بسیجیان خواهر در اجتماع و همایش زینبیون در روز ششم آذرماه پایان بخش برنامه‌های هفته بسیج دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول