اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه نیشابور:

بسیج فرزند انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه نیشابور گفت: بسیج فرزند انقلاب و نهادی برخاسته از متن انقلاب است.

بسیج فرزند انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری‌مؤذن در همایش مشترک فرماند‌هان پایگاه‌های مقاومت بسیج نیشابور، در فرهنگ‌‌سرای سیمرغ این شهر، افزود: در طول تاریخ اجتماعات مردمی زیادی برای دفاع از کشور خود شکل گرفته است، به‌ عنوان نمونه می‌توان اجتماع مردم ویتنام را نام برد.

وی بیان داشت: نیروی انقلابی بسیج در ایران بی‌نظیر و دارای شاخصه‌های برجسته‌ای همچون اخلاص، تکلیف‌مداری، ولایت‌پذیری، دارای شوق دفاعی و انگیزه معنوی است.

امام‌ جمعه نیشابور عنوان کرد: هر چیزی آفتی دارد و نهاد مقدس بسیج را نیز آفاتی تهدید می‌کند و باید مواظب بود تا قداست بسیج را خدشه‌دار نشود.

مقری‌مؤذن اظهار داشت: دنیا‌طلبی و میل به زر و زیور و تجملات دنیا آفتی است که همان‌گونه رزمندگان مخلص زمان پیامبر (ص) را به‌آن گرفتار کرد نیروهای مخلص بسیجی را نیز تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ هر شهید فضای جامعه را بیمه می‌کرد و نیازی به کار بیشتر نبود اما امروز آن خلا احساس می‌شود و باید این خلا را با طرح صالحین بسیج پر کنیم.

امام‌جمعه نیشابور به روحانیان توصیه کرد: در آستانه ماه محرم روحانیان به‌عنوان مرزداران حریم دین باید مفاهیم دین و سنت‌ها و احکام الهی را در جامعه رواج دهند.

فرمانده پایگاه ناحیه مقاومت بسیج هم در این همایش ضمن خیر مقدم به مسئولان در این همایش گفت: از فرماند‌هان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در بازسازی واقعه غدیر نقش داشتند و کسانی که در حال ساخت و اجرای پروژه‌های عمرانی بسیج هستند تقدیر و تشکر کرد و در تشریح برنامه‌های هفته بسیج به غبارروبی همزمان 172 گلزار شهدا در نیشابور اشاره کرد.

این همایش با حضور ائمه جمعه و جماعات، معاون استاندار و فرماندار نیشابور، جمعی از مسئولان ادارات، هیئت امنا مساجد، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول