اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

تقویت بسیج برای اقتدار نظام ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان تقویت بسیج را در جهت افزایش اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی مهم و ضروری دانست.

تقویت بسیج برای اقتدار نظام ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان اظهار داشت: هر چند کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان غزه توسط رژیم صهیونیستی طی هشت روز گذشته توسط مردم آزادی‌خواه جهان محکوم شده است اما مدعیان حقوق بشر و دموکراسی به همراه رهبران یا به اصطلاح روحانیان یهودی از کشتار کودکان و زنان بی‌گناه حمایت کرده‌اند.

وی افزود: تجمع مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در تل‌آویو برای بیعت و حمایت از رژیم صهیونیستی و تروریست خواندن مردم مظلوم فلسطین، ماهیت آنان را بیش از پیش به جهانیان معرفی کرد.

امام جمعه کاشان با اشاره به سکوت جوامع بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: در قبال جنایات رژیم صهیونیستی همه باید احساس مسئولیت کرده و حداقل با کلام و شعار این رژیم را محکوم کنیم.

به گفته وی امروز جهان به یک فراخوانی و بسیج عام نیاز دارد تا همه انسان‌های آزادی‌خواه جهان قیام نموده و در برابر ظالمان موضع‌گیری کنند.

نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: در شرایط حساس امروز جهان، ملت مسلمان ایران باید در زمینه‌های نظامی، دفاعی، فکری و سیاسی آمادگی لازم را داشته باشد.

وی تقویت بسیج را در جهت افزایش اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی مهم دانست و گفت: نظام اسلامی باید مقتدر بوده و از توان دفاعی بالایی برخوردار باشد تا دشمن جرأت کوچکترین تعرضی را پیدا نکند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه بسیج ریشه در قرآن دارد، افزود: بسیجی یک عنصر، مجاهد و عارف فی سبیل‌الله است که هوای نفس بر او غلبه ندارد و محکوم جاذبه‌های دنیا نمی‌شود.

وی فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) را از رسالت‌های مهم حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دانست و خاطرنشان کرد: بسیج باید خودش را آماده ظهور امام زمان ( عج) کند.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان نیز در این آئین بیان کرد: 75 درصد از شهدای جمهوری اسلامی بسیجی 12 سال تا 95 سال هستند که در دفاع از کشور، ولایت و جریانات مختلف طلایه‌دار صحنه‌های نبرد بودند.

جواد نائینی تصریح کرد: بسیج تنها افتخارش این است که از ابتدا تا کنون در مسیر ولایت و پشتیبانی از این سرمایه انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان کاشان دارای یکصد هزار بسیجی آموزش‌دیده، دارای کارت بسیجی و آماده حضور در همه صحنه‌های انقلاب است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول