اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

نقش بسیج در خنثی‌سازی فتنه 88 بارز بود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: نقش بارز بسیج را در نقطه‌های کوری مانند فتنه 88 برای خنثی کردن این فتنه مشاهده می‌کنیم.

نقش بسیج در خنثی‌سازی فتنه 88 بارز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام احمد دهقانی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شورای عالی قشر بسیج کارکنان سپاه ثارالله و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کرمان اظهار داشت: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون بسیج است.

وی عنوان کرد: حضور بسیجیان در جبهه و جنگ از شاخه‌های مهم این مجموعه است و امروز این شجره طیبه به بار نشسته و دانشمندان بسیجی ما در عرصه‌های علمی، فعالیت‌های نظامی و اختراع و نوآوری بسیجی‌وار گام برمی‌دارند.

دهقانی با بیان اینکه بسیج درخشندگی ویژه‌ای در جهان دارد، تصریح کرد: تمام نقاط کور با اندیشه، فکر و حرکت بسیجی از بین می‌رود و به راهکارهایی تبدیل می‌شود که برای جامعه اسلامی ما موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج را در جامعه به خوبی حس می‌کنیم، افزود: در نقطه‌های کوری مانند فتنه 88 نقش بسیج را برای خنثی کردن فتنه مشاهده می‌کنیم.

دهقانی با تسلیت ایام محرم افزود: امام حسین (ع) در وصیتنامه خود نگاشت که قیام من برای ایجاد فساد و یا ظلم نیست، بلکه برای اصلاح امت جدم رسول‌الله (ص) قیام کردم.

وی بیان کرد: دشمنی با اهل بیت (ع) و زمینه‌سازی برای واقعه کربلا از غدیر خم شکل گرفت و در جریان کربلا ظاهر و آشکار شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: بسیجیان انسان‌های دیندار و متدینی هستند که از انقلاب و دوران دفاع مقدس هیچ پست، مقام و ثروتی نخواستند و حرفشان این است که در عرصه‌های مختلف تا آخرین لحظه ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم از قدرت نظامی ایران ترسی ندارد، تصریح کرد: آنها از روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارند.

دهقانی گفت: ما باید تلاش کنیم که فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر تحویل دادن پرچم انقلاب اسلامی به دست امام عصر (عج) محقق شود.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول