اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان خبر داد

اجرای 15 برنامه به مناسبت هفته بسیج در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی آبادان گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 15 برنامه متنوع توسط بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای 15 برنامه به مناسبت هفته بسیج در آبادان

سیدرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 13 هزار بسیجی دانش‌آموز در آبادان فعال بوده که در هفته بسیج با اجرای برنامه‌های مختلف و با شعارهای کربلایی این هفته را گرامی می‌دارند.

وی افزود: شروع برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که الگوی شجاعت بسیجی بوده و دانش‌آموزان با یاد و نام سالار شهیدان برنامه‌های خود را اجرایی کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان آبادان ادامه داد: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان، اجرای مراسم عزاداری حسینی با حضور جوانان عاشورایی از برنامه‌های نخستین اجرا شده در هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در آبادان است.

موسوی در خصوص افتتاح پایگاه جدید بسیج دانش‌آموزی در آبادان گفت: پایگاه واحد مقاومت شهید محمدتقی نجیبی در دبیرستان علوم معارف صدرا پسرانه از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در منطقه است.

*همایش بزرگ نوجوان بسیجی 13 ساله در آبادان

وی اضافه کرد: ششم محرم با شعار حضرت قاسم بن الحسن الگوی نوجوان بسیجی، با همایش بزرگ نوجوانان بسیجی 13 ساله در برنامه‌های این هفته گنجانده شده که در این روز برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان آبادان ادامه داد: همایش بزرگ نوجوانان بسیجی و نوجوانان عاشورایی (همایش 13 ساله‌ها) به صورت مشترک با حضور دانش‌آموزان همه آموزشگاه‌های دختر و پسر شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: تقارن هفته بسیج با مراسم عاشورای حسینی هرچه بیشتر دانش‌آموزان را به اجرای مراسم و برنامه‌های با شور و حال حسینی ترغیب کرده است.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول