اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آران و بیدگل خبر داد

تشکیل 10 تعاونی بسیج در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل از تشکیل 10 تعاونی بسیج در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 10 تعاونی بسیج در آران و بیدگل

سید مرتضی کسایی‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این تعداد تعاونی بسیج در راستای بسط و گسترش بومی کردن فعالیت‌های اقتصادی و احیای فعالیت‌های منسوخ شده در شهرستان آران و بیدگل تا کنون تشکیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در هر ماه جلسات قرارگاه اقتصادی به‌منظور رصد کردن مشکلات اقتصادی منطقه برگزار می‌شود، افزود: تلاش جهت برطرف کردن مشکلات کارخانه‌های صنعتی برای تهیه مواد اولیه از اهم فعالیت‌های سپاه در چند ماه اخیر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه با همکاری مسئولان قرارگاه عدالت نیز در این شهرستان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت سپاه به عنوان یکی از بازوان فعال دولت در حال تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم است.

کسایی‌زادگان تصریح کرد: احیای فرش دستباف در منطقه، تشویق سرمایه‌داران به سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌های صنعتی، تولید ماهی خاویار در منطقه، تولید مرغ بومی 45 روزه، تولید دستگاه جوجه یک روزه توسط جوان نخبه آران و بیدگلی و تولید بلدرچین در شهرستان از جمله فعالیت‌های این نهاد طی چند ماه اخیر بوده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ایجاد واحدهای تولیدی بدون مساعدت و همکاری با ناحیه مقاومت سپاه کاری دشوار است، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه تسهیلات به این واحدها دغدغه اصلی این نهاد است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول