اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد:

حرکت بسیج شاخص و جامع است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد گفت: حرکت بسیج از آغاز فعالیت خود یک حرکت شاخص و جامع برای نظام بوده است.

حرکت بسیج شاخص و جامع است

عبدالحمید خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: امروز مسیر حرکت بسیج و سپاه همان مسیر ولایت است و همیشه در دفاع از ولایت بسیج مستضعفین جلودار قافله بوده است.

وی افزود: حرکت بسیج از آغاز فعالیت و شکل‌گیری خود یک حرکت شاخص و جامع برای نظام بوده است.

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد به فعالیت‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر بسیج دانشجویی محور فعالیت‌های فرهنگی و فوق‌برنامه در دانشگاه بوده به طوری که کار پذیرش دانشجویان نیز توسط این نهاد انجام می‌شد تا در مرحله نخست تمام دانشجویان با فعالیت‌ها و خدمات بسیج دانشجویی آشنا شوند.

خسروی اضافه کرد: تا جایی که در توان داشته‌ایم درخواست‌های بیشتر بسیج دانشجویی را تامین کردیم.

این مسئول آموزشی با بیان اینکه چندی پیش نخستین یادواره شهدای گمنام شهرستان لامرد را با همکاری دیگر پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لامرد برگزار کردیم ادامه داد: از جمله‌ برنامه‌های شاخص بسیج دانشجویی در سال جاری می‌توان به اعزام یک گروه 20 نفره از دانشجویان دختر عضو بسیج دانشجویی در همایش بصیرت‌شناسی استان قم و تشکیل حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین اشاره کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه برون‌مرزی پیام نور لامرد در ادامه سخنان خود حفظ بصیرت و افزایش دو چندان آن توسط بسیجیان، دانشجویان و آحاد مردم را مهم‌ترین عامل پیروزی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آحاد مردم به ویژه دانشجویان و جوانان برومند کشورمان نباید در دنیای غبارآلود امروز در تشخیص جبهه حق از باطل دچار تردید و یا ابهام شوند.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول