اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ادارات کرمان:

20 هزار کارمند کرمانی عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 20 هزار نفر از کارکنان 186 دستگاه اجرایی استان کرمان در سازمان بسیج ادارات عضو هستند.

20 هزار کارمند کرمانی عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فتحعلی نادری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شورای عالی قشر بسیج کارکنان سپاه ثارالله و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کرمان اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره سرافرازانی است که موجب افتخار ملت شده‌اند.

وی بیان کرد: در هفته بسیج می‌توانیم اهداف و رسالت این نهاد را بازگو و تشریح کنیم.

نادری هدف از راه‌اندازی بسیج مستضعفان را دفاع از انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: بسیجیان برای تحقق اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری ماموریت خود را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج ادارات با به کارگیری افراد مومن، مفید و مؤثر برای تقویت و عمق بخشیدن به ماموریت‌های بسیج فعالیت می‌کند.

نادری از عضویت 20 هزار نفر از کارکنان 186 دستگاه اجرایی استان کرمان در سازمان بسیج ادارات خبر داد و افزود: جذب کارکنان در بسیج ادارات ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: تقویت و رده‌های مقاومت را از جمله راهکارهای توسعه بسیج می‌دانیم و از امروز چند رده در سطح استان‌ها افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/80019/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول